Genieten van m´n vrije tijd - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Genieten van m´n vrije tijd - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Genieten van m´n vrije tijd

Blijf op de hoogte en volg Lisan

11 Mei 2014 | Spanje, Salou

Hooi allemaal,

Afgelopen donderdag (8mei) was de opening van een Nederlandse kroeg ’t Gat. Wat was dat een leuke nacht zeg, alleen maar Nederlandse muziek. Bij vele nummer hebben ze dansjes. De van de zomer staan we te dansen op het podium. Ook maken we ondertussen connecties met veel Nederlanders die hier hun eigen bedrijf hebben. Zo hebben we het nu voor elkaar gekregen om gratis mee te gaan met een jeep safari. Dat noem je nou nog een toffe activiteit!

Op vrijdag (9mei) was ik heerlijk een dagje vrij, wat was dat fijn zeg nou een nacht de kroeg in gaan. Ik hebben lekker een rondje over de Boulevard gemaakt en gelegen op het strand. Het blijft natuurlijk geen feest en moest daarom zaterdag (10 mei) gewoon de hele dag werken.

Wat heb ik een top berichtje gehad uit Nederland zeg, mijn moeder en mijn tante komen met mijn verjaardag naar mij toe. Dit gaat echt top worden wat kijk ik ernaar uit zeg!

Inmiddels koken we nu ook in het appartement, gisteren had Valerie voor ons lekker Surinaams gekookt. We hadden rijst, sperziebonen met kip. Jeetje wat was dit lekker zeg. We hebben haar daarom ook als chef uitgemaakt. Dus zal ze elke dag lekker voor ons gaan koken. Wat een leven heb ik toch weer.
Tot mijn grote verbazing wist ik niet dat er kakkerlaken bestonden in Spanje. Wat heb ik gegild zeg. Het was zo eng en vies, en het ergste is nog het kwam uit het putje van de keuken. Gelukkig heeft Valerie de kakkerlak van het balkon afgegooid. Durf nu nauwelijks meer te douchen of in de keuken te komen want zo meteen zie ik er weer 1.
Vandaag (11 mei) ben ik heerlijk vrij, en dit dan wel tot dinsdag. Dit wordt optimaal gebruik maken van het strand. Zijn jullie al jaloers?

Vanaf volgende week zal de zomer dan echt gaan starten bye vrijetijd, hallo 6dagen werken. Vanaf volgende week zullen ook de Spaanse gasten vertrekken, en krijgen we er een hoop Engelsen voor terug! Ik probeer zo snel mogelijk weer een berichtje te plaatsen, alleen zal het vanaf volgende week wat langer duren!

Dikke kus,

Lisan

  • 13 Mei 2014 - 10:57

    Coos:

    Dat noemen ze stage. Volgens mij de beest uithangen en de kater weg slapen op het strand. Haha. Geniet er maar van nu het nog kan. Strakjes vol aan de bak.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6984

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: