Wisselende dagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Wisselende dagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Wisselende dagen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

16 Mei 2014 | Spanje, Salou

Hoooi allemaal,

Inmiddels is het weer een paar dagen verder dus tijd om wat nieuws te schrijven dacht ik zo.
Met mijn vrije dagen heb ik niet echt wat bijzonders gedaan. Op zondag (11 mei) ben ik lekker een rondje wezen hardlopen. Wat was er een schitterend uitzicht op de zee tijdens het hardlopen. Het was de bedoeling om in de middag met wat familie te gaan Skype, alleen zonder succes. De verbinding met internet op mijn laptop is ontzettend slecht, dus moet voor een andere oplossing gaan kijken. Het weer was tijdens mijn vrije dagen ontzettend slecht, erg bewolkt en veel wind. Dus een dagje naar het strand ging voor mij niet lukken. Heb de dagen in mijn appartement doorgebracht. Eigenlijk zou ik afgelopen dinsdag (13 mei) ook nog mijn vrije dag hebben. Heb de hele dag gewerkt, dit is omdat ik donderdag (15 mei) dan een Jeep Safari kan doen. Op dit moment is het nog erg rustig en heb ik daarom de gelegenheid om het naar een uitstapje te kunnen maken.
Woensdag (14mei) ben ik alweer wezen hardlopen, een meisje van het Animatie team is personal coach in Engeland. Dit is voor ons ideaal om na de zomer een strak buikje te krijgen hihi.

Donderdag (15 mei) waren we op Jeep Safari geweest, jeetje wat was dat leuk zeg. Om 9uur s ’morgens werden we opgehaald met de Jeep. We gingen door naar een meeting point waar alle jeeps klaar stonden. We hadden een Nederlandse chauffeur dus dat was wel heel erg leuk. We zijn door verschillende dorpjes heen gereden. In de middag hadden we ergens in de bergen lekker wat gegeten, daarna gingen we door naar de top van de berg. Wat was dat een schitterend uitzicht zeg, we hebben heel veel mooie foto’s gemaakt. Daarna zijn we weer naar beneden gereden, hier hadden we een verkoelde duik genomen, wat was dat water koud zeg! Ze hadden het beste voor het laatste bewaard, want we gingen toen in een padje waar alle hobbels waren. Nadat we door de hele auto zijn geslingerd gingen we weer terug naar huis. Het was een dagje om nooit te vergeten, dit gaan we zeker nog een keertje doen!
Vandaag vrijdag (16 mei) ben ik lekker even in de ochtend vrij. Was het alleen vergeten haha, dus we gaan straks een stad bezoeken, vanmiddag en vanavond ga ik weer aan het werk.
Hoe gaat het met jullie daar in Nederland, heb ik al veel dingen gemist?

Dikke kus,

  • 16 Mei 2014 - 17:38

    Coos:

    Dat doe je goed Lisan. Genieten van je vrije dagen en uurtjes. Wat leuk dat 1 van de meiden personal trainer is. Wat zal ik straks een afgetraind meisie terug krijgen

  • 16 Mei 2014 - 22:04

    Lisa:

    Hee lieverd! vind het leuk om je verslagen te lezen. geniet er lekker van nu t nog rustig is, in t hoogseizoen word t wss loei druk! zeggen ze hier tegen mij ook haha. ik weet niet of je in noord-holland iets mist, ga amper naar huis omdat ik het hier zo naar mijn zin heb. dikke kus

  • 17 Mei 2014 - 23:17

    Toke:

    Lief nichtje, heel veel succes, ik volg je graag, knuffel Toke

  • 27 Mei 2014 - 13:16

    Marjo :

    Hoi lisan , fijn dat je het zo naar je zin heb . En dat je ook nog tijd heb om leuke dingen te doen en tezien. Van Hoorn mis je niks , de zon moet al schijnen wil je mensen tegen komen in het weekend , gewoon saai. Zet hem op , dikke kuzzzzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 6979

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: