De laatste 5 weken - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu De laatste 5 weken - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

De laatste 5 weken

Blijf op de hoogte en volg Lisan

12 September 2014 | Spanje, Salou

Hoi allemaal,

Zoals beloofd is hier weer een berichtje vanuit het zonnige Salou.
Met mijn ouders heb ik een onwijs leuke tijd gehad, zo hebben we op mijn vrije dag Barcelona bezocht. In de nacht voor Barcelona ben ik bij papa en mama wezen slapen. Even een keer wat anders dan mijn appartement. De bank uitgeklapt en heerlijk ruim geslapen.
De avond voor Barcelona hebben we alvast kaartjes gekocht voor Sagrada Familia. Dit scheelt een lange wachtrij! Het was schitterend, vervolgens zijn we even een biertje wezen drinken op het terras en ons pad weer voortgezet.
Vorige week zondag ( 31 augustus) heb ik afscheid genomen van mijn ouders. Ze waren de hele avond bij mij in het hotel. Aangezien papa en mama natuurlijk ook een drankje dronken. Bellanden mijn lieftallige vader op het podium met karaoke. Helaas was het gehoor wat minder maar wel en dikke tien voor de inzet. Om 12 uur was ik klaar met werken en toen was het moment toch echt aangekomen om gedag te zeggen. Dit verliep natuurlijk niet zonder een traantje, met super lieve woorden een dikke knuffel en een kus was de pret weer over. Hierbij wil ik mijn papa en mama nog bedanken voor de super leuke tijd dat ze bij mij waren.
Op dinsdag ( 2 september) was het de beurt voor Vallery om te vertrekken. Deze sterke meid heeft de 4 maanden doorstaan. Met veel pijn, een lach en een traan. Wat ben ik trots op jouw zeg! Voor we het weten zien we elkaar weer op school!
Na het vertrek van Vallery ben ik als enige over van de Nederlanders. Gelukkig is er een Nederlandse bar en restaurant om de hoek waar ik dagelijks te vinden ben!
Afgelopen week was het ook de laatste dag van mij collega Gin, het was een super leuke tijd. Op dit moment is er een ander meisje genaamd Ania voor terug gekomen. Ze zal hier voor 3 weken blijven, daarna is het nog 2 weken alleen met Daniela de activiteiten doen.
Deze ochtend zijn Tanja en Remco vertrokken naar Spanje, morgen op mijn vrije dag zal ik ze eindelijk weer zijn naar 4.5 maand! Dit beloofd een super leuke dag te worden met onze invalide Remco.
Voor mij persoonlijk is het aftellen wel langzaam al begonnen. Over 34 dagen vlieg ik alweer naar Schiphol. Natuurlijk ga ik nog wel genieten van mijn laatste maand hier in Salou. Op mijn vrije dagen zal ik daarom ook nog lekker naar het strand gaan. Natuurlijk moet mijn koffer ook tot de rand toe gevuld zijn en zal ik nog gaan shoppen in Barcelona.
Op mijn dag van vertrek (16 oktober) zal ik waarschijnlijk samen met Agata naar Barcelona Airport gaan.
Ik laat snel weer wat van mij horen!

Dikke Kus,
Lisan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6974

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: