Bezoek van mijn zus en zwager - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Bezoek van mijn zus en zwager - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Bezoek van mijn zus en zwager

Blijf op de hoogte en volg Lisan

16 September 2014 | Spanje, Salou

Dag lieve vriendjes, vriendinnetjes en familie,

Na 10 volle dagen gewerkt te hebben was het dan eindelijk zover. In de ochtend van 13 september kwamen mijn zus en zwager aan in Salou. Wat hebben we genoten deze dag. Na veel zon en strand was de dag alweer bijna voorbij. In de avond hebben we nog lekker een hapje gegeten op de boulevard. Uiteindelijk heb ik ze weer gedag gezegd en zie ik ze alweer over 30 dagen op Schiphol.
De laatste paar nachten slaap ik erg slecht, elke keer wordt ik in de nacht wakker door kramp in mijn kuit. Hopelijk gaat dit snel over want mijn rust heb ik goed nodig.
Op het werk gaat het erg goed. Als mijn leidinggevende er niet is op het werk heb ik de leiding. In het begin was het erg spannend maar nu went het. Het is ontzettend fijn dat ik deze verantwoordelijk kan nemen. Inmiddels heb ik mijn 800 uur werken al behaald. Voor school zal ik alleen nog examen moeten doen en dan is alles afgerond in Salou.
Zondagavond ( zondag 14 september ) zou het voor mij een normale avond wezen. Helaas kreeg ik het bericht dat mijn stagebegeleidster ziek was. Normaal is dit geen probleem over de avond. Alleen op de zondag avond doen wij de shows zelf. Deze avond hadden we karaoke, normaal doet mijn begeleidster dit. Doordat we een nieuwe entertainer hebben was ik de enige die wist hoe alles in elkaar zat. Uiteindelijk was de avond goed verlopen, iedereen was erg tevreden. Heb weer een grote compliment in mijn zak gestopt!
Vandaag ( 16 september) was mijn vrije dag. Helaas verliep het uitslapen wat minder. Mijn lieve onderburen deden een verbouwing. Zoals gepland ging ik naar Tarragona om wat kleding te komen. Op de terugweg pakte ik helaas de verkeerde bus. Na een lange busreis was ik weer thuis. Even een plons in het zwembad gedaan en een uurtje geslapen. Net lekker een salade gegeten en nog even Skype met mijn buurman Renee.

Tot snel weer,

Dikke kus,
Lisan

  • 16 September 2014 - 22:37

    Loes /beukman:

    Je doet het goed Lisan, nog een maand en je bent weer op schiphol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 6973

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: