Alweer langer dan 1 week in Spanje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Alweer langer dan 1 week in Spanje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Alweer langer dan 1 week in Spanje

Blijf op de hoogte en volg Lisan

08 Mei 2014 | Spanje, Salou

Jeetje zeg de tijd vliegt er super snel voorbij. Inmiddels zit ik hier nu alweer langer dan 1 week. Afgelopen zaterdag (3 mei) waren we voor het eerst uit geweest. Wat is dat anders dan in Nederland zeg. We gingen naar een club er daar werd alleen maar salsa muziek gedraaid. Het was even wennen maar heb natuurlijk ook wel een dansje gedaan. Het is hier trouwens wel erg goedkoop op drankgebied. Je betaald bijvoorbeeld voor een liter sterke drank met mix maar €5.00
Van maandag tot woensdag heb ik telkens vrij gehad in de ochtend. Dit is echt super fijn want zo kom ik tenminste aan mijn slaap.

Ben al druk bezig met Skype, heb er alleen niet veel tijd voor. Heb ik je nog niet op Skype? Zet dan even je Skype naam in de reactie. Zodat als ik een keer online ben en jij ook dan kunnen we het altijd proberen.
Gelukkig heb ik wel altijd internet op mijn mobiele telefoon. Heb alleen niet het nummer wat ik in Nederland heb. Ben helaas ook heel wat contacten verloren, dus voeg mijn nummer even toe zodat ik weer kan gaan berichten: 651 872 337

In mijn appartement gaat alles gelukkig ook weer wat beter. Dinsdag (6 mei) zijn we wat gaan eten buiten Salou. We waren in de stad Tarragona, hier heb ik echte Spaanse tapas leren eten. Alhoewel ik niet alles lust moet en zal ik het blijven proberen.
Het eten in het hotel is helaas wel echt rampzalig, elke keer hetzelfde. Daarom gaan we nu koken in ons appartement. Zodat we wel wat wisseling hebben in ons eten.

Langzamerhand begin ik nu ook de stad te verkennen, en het ziet er echt zo mooi uit.
Vanmorgen (8 mei) hadden we een brandoefening. Het is nog heel erg rustig in het hotel dus voor we het wisten konden we alweer naar binnen toe. Verder zal ik vanmiddag ook de activiteiten gaan doen. Vanavond hebben we de Michael Jackson show. Vanavond gaat er een Hollandse tent open, dus we zullen uiteraard wel even een kijkje nemen.
Vrijdag en zondag ben ik weer lekker vrij dus zal waarschijnlijk lekker naar het strand gaan.

Oja voordat ik het ga vergeten, als je naar Salou toegaat op vakantie. Ga niet naar mijn hotel maar huur een appartement dit is namelijk een stuk goedkoper. Tegenover mijn appartement zit hotel Marinada.

Tot zover zijn jullie weer een beetje op de hoogte, ik zal snel weer wat sturen!

Dikke kus,

  • 08 Mei 2014 - 14:18

    Helma Lieshout:

    Zo te lezen gaat het goed met je. Groetjes tante Helma

  • 08 Mei 2014 - 18:27

    Loes Beukman:

    Ik ben blij dat het goed gaat, heb een korte vakantie geboekt naar Salou. Ik kom naar je toe samen met tante Helma. Tot gauw dikke knuffel mama

  • 08 Mei 2014 - 18:59

    Marjo De Vries:

    Fijn schat dat je je draai al een beetje heb gevonden. Leuk hoor dat je ons zo op de hoogte houd. Heel veel plezier.

  • 08 Mei 2014 - 22:25

    Anitra:

    Je bent al lekker op je plek zo te horen. Eigenlijk moet je even kijken of je ergens op salsa kan! Heb in Suriname ook salsa lessen gevolgd en doe het nu in Nederland, echt super leuk al zeg ik het zelf! Alvast een fijn weekend toegewenst x

  • 08 Mei 2014 - 22:25

    Anitra:

    Je bent al lekker op je plek zo te horen. Eigenlijk moet je even kijken of je ergens op salsa kan! Heb in Suriname ook salsa lessen gevolgd en doe het nu in Nederland, echt super leuk al zeg ik het zelf! Alvast een fijn weekend toegewenst x

  • 08 Mei 2014 - 23:22

    Coos:

    Lekker bezig meisie!!!Ik ben er zeker van dat je er je draai gaat vinden.Goed te horen dat je het er naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 6980

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: