De eerste dagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Lisan

03 Mei 2014 | Spanje, Salou

Hooii allemaal,

30-04-2014
Hier een berichtje uit het zonnige Spanje!
Gisteren was ik nog lekker een dagje vrij dus heb uiteraard even de buurt verkend. Het ziet er leuk en gezellig uit en de mensen zijn super vriendelijk.
Tot mijn verbazing kwam ik een meisje (Valerie)tegen van mij school, dus daar nog lekker mee op het terras gezeten. Valerie werkt in het hotel naast mij dus zal regelmatig met haar optrekken.

In mijn appartement slaap ik met 4 meiden, 2 daarvan zijn Pools. Het andere meisje is Nederlands dus dat is super fijn. Tara kwam gister middag aan dus daar breng ik nu alle tijd meer door.
Na een gezellige dag zou het andere Poolse meisje arriveren, maar man oh man Nederlanders en Polen gaan echt niet door 1 deur. Door wat gedoe over een stomme slaapplek konden we eindelijk gaan slapen want vandaag was mijn eerste dag! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat want we zijn nog steeds niet uit over alles.

01-05-2014
Eergister moest ik om 11uur beginnen, maar wat was ik zenuwachtig zeg. Er zijn namelijk alleen maar Spanjaarden in het hotel die geen Engels spreken.
De eerste activiteit ging niet door omdat er geen animo was. Daarom zijn we bezig geweest met het oefenen van de dansjes voor de mini disco.
In de middag hadden we gasten voor sjoelen, poolen en Spaanse danslessen. Door middel van handen en voeten kwamen we een heel stuk gelukkig.
’s Avonds was er minidisco, ik hoefde nog niet mee te doen omdat ik nog niet alle dansjes weet. Dus ik stond vooraan het podium om zo naar de dansjes te kijken.
Na de minidisco zou er een show zijn over het beste koppel van het hotel, omdat niemand mee wou doen hadden we bingo georganiseerd. Na de bingo hadden we nog Spaans muziek zodat er nog gedanst kan gaan worden.

02-05-2014
Gistermorgen was ik vrij, dit was een namelijk omdat Daniella ( mijn stage begeleidster ) goed Spaans kan en er informatie werd gegeven over brand. In de middag was het nog best rustig dus gingen we kinderen schminken. Er wordt elke dag dansles gegeven over verschillende dansen, dus hier deed ik vrolijk aan mij. ’s Avonds was er weer minidisco, ik hoefde nog steeds niet op het podium dus keek nog toe aan de zijkant. Na de minidisco was er Tropical Show, dit houdt in dat er dansers worden ingehuurd. Het was een groot succes.

03-05-2014
Vanmorgen begonnen we met de eerste activiteit, we gaan boogschieten. Het was super grappig. Verder hadden we ook ochtend gymnastiek. Dus wie weet kom ik wel als een body builder terug. Begin wel al een beetje moe te worden want je maakt super lange dagen.

Jullie horen snel weer wat van me,


Dikke kus,

  • 03 Mei 2014 - 14:12

    Anitra :

    Wat maak je al veel mee meis! Je hebt het er maar druk mee. Hoop dat alles snel is opgelost met die andere meiden, dat zou wel erg fijn zijn. Ben je al een beetje bruin geworden? en begint het al een beetje te wennen? xxx

  • 03 Mei 2014 - 15:57

    Tanja Beukman:

    Hooi zusje!

    Wat leuk weer een verslag.
    Wat een boel activiteiten zeg! Echt super leuk.

    Hoop dat je snel je plekje hebt gevonden maar ik geloof erin dat, dat goed zal komen.

    Spreekje snel.

    Liefs,

  • 03 Mei 2014 - 23:44

    Coos:

    Hoi Lisan.
    Wat fijn om te horen dat je het er naar je zin hebt. Op de Poolse dames na dan. Dat komt ook wel weer goed denk ik. Neem je rust wanneer je kan, dat heb je hard nodig.
    Aan activiteiten geen gebrek begrijp ik. Jammer voor jullie dat er voor sommige dingen geen animo is. Wacht maar af wanneer het hotel vol stroomt met buitenlandse gasten. Dan krijg je de competitie van de landen onderling.
    Veel plezier en hou je taai!! Kan niet wachten op je volgende verslagen en het liefst met foto's. Ben benieuwd hoe alles er uit ziet.

    Dikke knuf van je vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 529
Totaal aantal bezoekers 6981

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: