Alweer een maand in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Alweer een maand in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Alweer een maand in Salou

Blijf op de hoogte en volg Lisan

26 Mei 2014 | Spanje, Salou

Hooi allemaal,

Hier weer een berichtje uit Spanje. Vanaf vorige week vrijdag (16 mei) ben ik alle dagen aan het werk geweest. Het zijn lange dagen maar ondertussen begin ik in het echte ritme te komen. Inmiddels zijn alle Spaanse gasten vertrokken en begint het Engels praten al te wennen.

Afgelopen donderdag (22 mei) was ik een dag vrij. Heb een heerlijke dag gehad. Samen met Mandy
(een nieuw Nederlands meisje) waren we tegelijk vrij. In de middag hebben we op het strand gelegen. Wat hadden we een mazzel want het was de hele week slecht weer behalve op mijn vrije dag. In de avond hebben we het dorpje Cambrils bezocht, het is een super klein maar rustgevend dorpje. Uiteraard hebben we ook een hapje gegeten in een restaurant.

Na mijn heerlijke dag vrij moest ik gewoon weer aan het werk. Helaas was het niet mijn dag afgelopen vrijdag (23 mei). Op deze dag ging alles fout en zat ik niet met mijn gedachten bij mijn werk. Soms heb je wel eens de momenten dat je familie en vrienden mist. Helaas was dat zo’n dag. Inmiddels gaat het weer hartstikke goed met mij, met lieve berichtjes van het gezin kan ik er weer helemaal tegenaan. Wil jullie hier nog echt voor bedanken!

De tijd gaat wel echt super snel, morgen deze ben ik alweer een maand weg. Voor ik het weet staan mijn Mama en tante Helma voor mijn neus. Wat heb ik daar veel zin in zeg, en wat kijk ik ernaar uit! Uiteraard geniet ik wel van de tijd hier, en heb ik het onwijs naar mijn zin.

Vandaag maandag (26 mei) gaat er iemand uit mijn animatie team weg. Gelukkig is er al vervanging gevonden. Het is een vrouw en spreekt Russisch en Spaans. Dus het communiceren met haar zal nog wel lastig worden. Want voor mij houd het op bij Nederlands, Engels en Duits. Het spreken van Spaans zijn nog wel echt de begin worden maar kan gelukkig wel veel verstaan.

Aankomende donderdag is weer mijn vrije dag, dit zal vast en zeker weer een lui dagje worden met Mandy op het strand.

Dikke kus,

  • 26 Mei 2014 - 23:04

    Loes Beukman:

    kijk er naar uit, wil weten waar je zit. alvast een dikke knuf mama

  • 29 Mei 2014 - 16:32

    Toke:

    Het klinkt allemaal geweldig, ook al is het hard werken.
    En dan de talen om je heen en wat je moet doen om iedereen te begrijpen lijkt me best lastig.
    Probeer er lekker van te genieten, en pluk de dag!
    liefs en knuffel, Toke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 6970

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: