Na een lange tijd weer een update - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Na een lange tijd weer een update - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Na een lange tijd weer een update

Blijf op de hoogte en volg Lisan

15 Juni 2014 | Spanje, Salou

Heee familie en vrienden,

Tijd voor weer een nieuwe update. Het duurde wat lang omdat ik er geen tijd voor had. Of ik vergat mijn laptop telkens wanneer ik Wi-Fi had. De afgelopen weken ben ik weer hard aan het werk geweest. De zon begint eindelijk te schijnen, krijg eindelijk een mooi kleurtje.

In m’n appartement gebeurd wel een hele hoop, een Pools meisje van het andere hotel ( Calypso) is al beëindigt met het werken. Dit omdat ze met niemand een band heeft en haar werk niet goed uitvoert. Voor ons is het alleen maar beter omdat we geen klik met haar hebben.
Helaas wennen de 80 traptreden nog steeds niet, het blijft een hele klim om in ons appartement te komen.
De kakkerlakken hebben helaas ook ons appartement gevonden, en dat te bedenken dat ze 5 etages hoog zitten. Elke keer is het weer de schrik voor mijn leven als ik er 1 zie. Gelukkig krijgen ze dan de vliegles vanaf het balkon.

Inmiddels is de stretching in de morgen mijn vaste activiteit. 2 weken geleden waren er groep Engelse meiden. Ze deden elke ochtend fanatiek mee. Alles heeft ze gevolgen ik loop nu rond als een pinguïn vanwege de spierpijn.

Donderdag (5 juni) waren we met de meiden naar de Lidl geweest. Een boodschappenkar vol spullen, helaas deed de prijs ons wel een beetje pijn haha. Omdat de tijd begon te dringen moesten we opschieten, iedereen zat in de auto dus ik sprong er nog snel in. Om een 1 of andere manier ging dit natuurlijk ook niet flexibiel. Je raadt het al me hand zat tussen de deur.

Het aftellen is al begonnen want mijn mama en tante Helma zijn hier al over een 4 dagen! Nog even en dan ben ik ook alweer jarig. Super fijn dat ze het met me gaan vieren. We zullen daarom ook op mijn verjaardag naar Barcelona gaan.

Vorige week is ook de nieuwe jongen ( Jacob) begonnen met werken in ons animatie team. Helaas is er 1 meisje (Marta), uit het animatie team gestopt. Dit omdat ze last had van haar voet. Wat een watje vinden jullie ook niet?
Hiervoor veranderde er ook wat voor ons. Afgelopen vrijdag (13 juni) was mijn vrije dag. Helaas was ik die dag alleen vrij, heb de hele middag lekker op het strand gelegen.
In de avond speelde Nederland- Spanje. Wat was dit een prachtige wedstrijd. We zaten in de Nederlandse kroeg. Naast de kroeg was een Spaanse kroeg. Je raadt het al het was 1 groot feest. Bij elk doelpunt rende we naar binnen met onze toeter en zetten we alles op stelten.

Het is hartstikke fijn dat ik veel dingen ook alleen mag gaan doen, gisteren deed ik de show alleen. Het geeft wel een kick, maar was op dat moment wel wat zenuwachtig omdat alles goed moet gaan.

Aankomende dinsdag (17 juni) is mijn vrije dag, ik zal samen met Mandy en Tara naar het strand gaan en natuurlijk winkelen.

Het enige wat vervelend is van dit werk is afscheid nemen, afgelopen 2 weken hadden wel een top groep. Helaas is deze groep vanochtend vertrokken. Moest wel even mijn tranen inhouden..


Dikke kus,
Lisan

  • 15 Juni 2014 - 22:24

    Coos:

    je bent lekker bezig! Zowel als animator als feestbeest. Haha

  • 15 Juni 2014 - 23:18

    Anitra:

    Lieve lisan,

    Wat leuk om te lezen wat je allemaal doet. Een tip! Maak nooit een kakkerlak dood want dan komen er juist meer, spreek uit ervaring haha. Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst en geniet van de tijd met je mama en tante. Ik kan me het gevoel nog zo goed herinneren dat mijn mama kwam!

    Dikke kus x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6978

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: