een geweldige verjaardag - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu een geweldige verjaardag - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

een geweldige verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Lisan

22 Juni 2014 | Spanje, Salou

Na druk wezen aftellen kwamen ze dan toch echt aan. Mama en tante Helma waren donderdag (19 juni ) gearriveerd. Donderdag ochtend moest ik gewoon werken, ik ben om 1 uur klaar en zou dan naar hun hotel gaan. Op mijn werk zag ik opeens mijn moeder en mijn tante staan. Op dat moment wist ik niet wat mij overkwam en sprong in hun armen. Met een traan van blijdschap waren ze gewoon bij mij.
Het hotel was voor hun nog wel goed zoeken, ze hebben er bijna een uur overgedaan terwijl het om de hoek is haha.
Om 1 uur was ik klaar met werken, we waren samen naar het Hollandse eetcafé gegaan om een broodje te eten. In de middag moest ik werken en ook s ’avonds. In de avond waren ze naar mijn hotel gegaan, ze hebben de mini disco gezien en de show Michael Jackson. Ze hadden natuurlijk al een lange dag erop zitten en gingen ze naar bed.
De volgende dag (20 juni) moest ik in de ochtend en in de middag werken. In de avond was ik vrij en hadden daarom afgesproken, mama had mij opgehaald bij mijn appartement en gingen naar hun hotel toe. Hier hebben we een lekker hapje gegeten. We hebben de hele avond lekker gezeten bij het Hollandse café, hier was namelijk live muziek. Om 12 uur was ik dan echt jarig, we hebben erop geproost. Wat later gingen mijn moeder en tante weer naar het hotel toe. Uiteraard ging ik het nog even vieren bij onze pub (fourdies) om de hoek. Ging wat vroeg naar huis toe want de volgende ochtend vertrok om 9uur de bus naar Barcelona. Wat zwaar kwam ik mijn bed uit en zaten we in de bus. We hebben ontzettend veel gelopen, dus af en toe een stop gedaan op een terrasje. Op 1 terras hadden mama en tante Helma bier besteld. Het was geen klein biertje, het was maar een liter haha. Op dat moment waren we wel echte toeristen want ze hebben mooie verdiensten gedaan aan ons van 2bier en een 7-up.
We waren weer rond een uur of 7uur in Salou, lekker opgefrist en gegeten belandden we weer bij het Hollandse café. Rond een uur of 10 was toch echt het moment van de waarheid. Na een dikke knuffel en een traan had ik afscheid genomen. Later op de avond moest ik van Daniella ( stage begeleidster) naar fourdies komen. Rond een uur of 12 was ik daar, gewoon mezelf bestel ik een drankje bij de bar. De lichten gingen uit en Daniella en Tara hadden appeltaart voor me geregeld. Een super lief kaartje van mijn team er ook nog eens bij. Dit was een super mooi afsluiter voor mijn verjaardag. Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal!

Het waren 4super dagen, ik heb onwijs genoten. Hartstikke bedankt mama en tante Helma dat jullie bij mij waren om mijn 19e verjaardag te vieren.
Inmiddels zijn mama en tante Helma weer thuis. Over een maand zie ik mijn lieve vriendinnetje Moira en Lucinda voor een dagje in Barcelona. Vergeet natuurlijk niet dat mijn lieve papa en mama samen in augustus komen.

Dikke kus,
Lisan

  • 22 Juni 2014 - 20:20

    Tanja :

    Leuk verslag zusje ! En je grote zus die in september samen met Remco komt.

  • 22 Juni 2014 - 21:38

    Coos:

    Fijn dat je zo genoten hebt. je kon deze opkikker vast wel goed gebruiken, Straks weer bezoek van je vriendinnen, en wij in Augustus. Zelfs je zus met Remco komen in september nog langs. Je ziet, we proberen je van alle kanten te steunen. We denken allemaal aan je en missen je vooral. Groetjes van je vader.

  • 22 Juni 2014 - 23:17

    Helma Lieshout:

    Lisan ik heb ook erg genoten en vond het fijn om te zien hoe je in Salau je draait hebt gevonden. Op je verjaardag wilde je graag naar Barcelona. Dat hebben wij alle drie geweten. Veel gezien en heel, heeeeeeel veel gelopen, stijve spieren en een enkele blaar. Dit hadden we erg graag voor over.
    Nog heel veel plezier, en doe jullie huis diet de groeten. Jammer dat ik hem niet hebt.
    Dikke kus tante Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 6982

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: