Na een lange tijd weer een update - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Na een lange tijd weer een update - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Na een lange tijd weer een update

Blijf op de hoogte en volg Lisan

23 Juli 2014 | Spanje, Salou

Hoi allemaal,

Jullie zullen zich natuurlijk afvragen waarom het zolang heeft geduurd om weer wat op mijn site te lezen. De reden hiervan is omdat mijn laptop plotseling stuk was. Waarom en hoe is nog de grote vraag. Tara heeft mijn laptop mee naar Nederland genomen en naar mijn ouders opgestuurd. Hun hebben deze naar de maker gebracht, hopelijk is hij snel gemaakt en kunnen mijn ouders hem meenemen naar Salou.

Vorige week zondag (13 juli) is Kelsey aangekomen, ze gaat namelijk werken in Salou. Kelsey had samen met mijn zus afgesproken voor de laptop van mijn zus. Zodat ik op dit moment alsnog een laptop heb en mijn schoolopdrachten kan gaan maken.

De tijd vliegt super snel voorbij op dit moment ben ik al over de helft!
Een paar reisverslagen geleden had ik jullie verteld over onze kakkerlak genaamd Borad. Helaas heeft hij het niet overleefd. 1 van mijn lieve kamergenoten heeft op de kakkerlak gestaan. Na een chemische reiniging in de badkamer hopen we op niet nog meer kakkerlakken.

De zomer is druk aan de gang, in het hotel hebben we nu ook Nederlandse en Belgische gasten. Dit is natuurlijk wel super fijn zodat ik ook nog even Nederlands kan praten tijdens het werk. Het is wel moeilijk om speluitleg te geven, dit omdat ik het normaal altijd in het Engels doe.

Afgelopen vrijdag ( 18 juni) had ik een vervelende nacht achter de rug. Had geen oog dicht gedaan, elke keer moest ik overgeven. Helaas liep de koorts ook op dus was ik ziek. Hierdoor heb ik zaterdag niet gewerkt. Zondag avond ben ik weer begonnen met werken. Gelukkig voel ik me nu weer beter en kan ik de hele wereld aan!
Doordat ik ziek ben geweest heeft dan mij mijn vrije dag gekost, toen kwam een grote teleurstelling dat ik mijn vriendinnen Moira en Lucinda niet kan zien. Dit is flink balen, nu zie ik ze pas als ik in Nederland ben!

Ben al druk aan het aftellen voor het moment dat ik mijn ouders samen kan zien. Nog iets minder dan een maand en dan komen ze aan hier in Salou. Dit zal een super leuke week worden!

De vermoeidheid begint ook al langzaam aan te slaan, het zijn lange en zware dagen wat we maken. Mijn collega Jakob, is helaas al vertrokken uit Spanje. Dit omdat hij alweer voor een lange tijd ziek is en daarom niet kan werken. Op dit moment is het nu werken met 1man minder. Hopelijk hebben we er snel 1 bij, want dit is bikkelen!

Hopelijk zijn jullie weer blij met een berichtje uit het zonnige zuiden, ik beloof snel weer wat van mij te laten horen!


Dikke kus,

Lisan

  • 24 Juli 2014 - 12:12

    Maaike:

    Heeey lisanneke, fijn dat je weer beter bent. Ik hoop voor je dat je je stage in iedergeval als iets leuks beschouwd en dat je straks kan terug kan kijken op een hele leuke ervaring. Hier word je gemist hoor! Ik vind het best wel lang duren voor je klaar bent. Ik hoop dat je nog een leuke paar maanden gaat beleven geniet straks maar lekker van de tijd met je ouders. Dikke kus voor jou, ik ben trots op je. Doeiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 6972

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: