Alweer bijna de maand augustus voorbij - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Alweer bijna de maand augustus voorbij - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Alweer bijna de maand augustus voorbij

Blijf op de hoogte en volg Lisan

24 Augustus 2014 | Spanje, Salou

Hoi Allemaal,

Wat gaat de tijd toch ontzettend snel, inmiddels ben ik alweer 4 maanden. Nog maar 1,5 maand (nog maar 7 weekenden zonder mij)
Afgelopen woensdag ( 20 augustus) zijn mijn ouders aangekomen. Het is onwijs leuk dat ze hier nu zijn. Ze blijven hier 10 dagen. Afgelopen donderdag (21 augustus) had ik mijn vrije dag. We zijn naar Reus gegaan, hier wat rond gelopen en een museum bezocht. Het weer was namelijk niet zo erg goed, later hebben we nog wat drankjes gedaan en was de dag alweer voorbij. Aankomende dinsdag (26 augustus) is alweer mijn vrije dag. We gaan dan naar Barcalona.

Afgelopen woensdag is mijn lieve vriendin Kelsey weer naar huis gegaan. Na 6 weken hier in Salou gewerkt te hebben is de pret alweer over. Op 12 september vliegen Tanja en Remco ook over naar Spanje voor een weekend. We gaan dan gezellig een dag afspreken!

Op dit moment zijn we met 3 entertainers in het hotel, dit omdat Tara klaar is met stage lopen. Eind juli heeft ze ons verlaten….
Alweer twee weken geleden is Mandy naar huis gegaan hiervan geldt dezelfde reden. De tijd gaat dan wel ontzettend snel al je ziet dat mensen naar huis toe gaan.

Vorige week zaterdag(16 augustus) is mijn terugvlucht geboekt. Dit zal op 16 oktober gebeuren, wel gek om alles achter te laten. Maar wat fijn is het om mijn familie en vrienden weer te zien zeg! Vinden jullie het leuk om mij ook te verwelkomen op Schiphol? Jullie zijn van harte welkom natuurlijk, om 17:45uur zal mijn vliegtuig landen!

Op mijn vrije dagen doe ik niet zoveel. De laatste tijd is het lekker vroeg naar het strand tot eind van de middag. S’avonds ga ik vaak ergens een hapje eten en sluiten we het af met een heerlijke cocktail.

Helaas moet ik ook gewoon aan mijn school werken, het is natuurlijk niet lang leven de lol en werken! Op mijn beoordeling is alles op goed ingevuld. Dat betekent dat ik één deze weken ook examen ga doen!
Het is daarom hartstikke fijn dat alles zo goed gaat!

Jullie zullen in september weer een berichtje van mij horen, want ga natuurlijk goed van de tijd genieten als mijn ouders hier zijn!

Dikke kus,
Lisan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 6968

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: