Laatste berichtje vanuit Spanje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Spanje - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Spanje

Blijf op de hoogte en volg Lisan

07 Oktober 2014 | Spanje, Salou

Hola,

Vorige week zondag ( 28 september) zijn we met de entertainers en dansers naar het pretpark Port Avontura gegaan, wat was dat een leuke dag! Helaas zat het weer niet mee en regende het constant. Gelukkig mocht dat de pret niet bederven. Na veel attracties en plezier moesten ik gaan want in de avond moest ik gewoon weer werken.

Voor velen is het seizoen alweer over, veel afscheidsfeestje en natuurlijk het goodbye moment.. Hiervan was ook mijn collega Ania, ze was hier voor 3 weken. Dit was natuurlijk wel erg fijn, op dit moment ben ik alleen nog met mijn chef Daniela.

Het is erg rustig in mijn hotel, we hebben nauwelijks gasten meer en als ze er zijn dan doen ze vaak dagjes weg. In de ochtend en middag doen zijn er wel activiteiten maar geen gasten, dus helaas gaat het dan wat moeilijk. Daarom is het vaak in de office administratie doen, wat is dat saai zeg! De tijd gaat er helaas ook niet sneller mee vooruit.

Op dit moment zitten we onder de 10 dagen voordat ik weer op de Nederlandse bodem belandt. Er staan nog veel dingen gepland voor de laatste dagen ( Barcelona, strand, uiteten, opruimen en ga zo nog maar door. Mijn koffer is alweer deels ingepakt, op tijd beginnen kan toch geen kwaad?

Aankomende dinsdag zal allereest Agata vertrekken, op woensdag Anton en ik zal als laatste de deur dicht doen op donderdag. Het zal wel raar zijn om de laatste dag alleen te zijn. Gelukkig kan mijn begeleidster mij naar het vliegveld brengen, dat scheelt een hoop gedoe met mijn koffers.

Met mijn oma gaat alles trouwens hartstikke goed, het is allemaal zwaar maar ze doet het wel! Ze moet nu ook even wat doorstaan. Gelukkig heeft iedereen er volle vertrouwen in en zijn we onwijs trots op haar!
Misschien is dit wel het laatste berichtje wat jullie van mij horen totdat ik in Nederland ben, tot snel weer!

Dikke kus,
Lisan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 1225
Totaal aantal bezoekers 6965

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: