We zitten onder de twintig dagen! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu We zitten onder de twintig dagen! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

We zitten onder de twintig dagen!

Blijf op de hoogte en volg Lisan

27 September 2014 | Spanje, Salou

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Hier volgt weer een berichtje uit het zonnige Spanje. Vorige week vrijdag ( 19 september) was het de verjaardag van mij kamergenoot Agata. Hiervoor hadden wij afgelopen zaterdag een gezellig feestje. Gelukkig hebben we nog wat feesten te gaan, want op het einde moet het drank ook op!

Het weer op dit moment is erg wisselvalig. Afgelopen maandag ( 22 september) was het weer onwijs slecht, constant regen. In de middag was ik de enige entertainer. Helaas ben ik weer door mijn enkel gegaan en heb ik mijn blessure terug. Gelukkig hoefde ik in de avond niet te werken en kon ik rust houden.
De volgende dag was mijn vrije dag ( 23 september). Helaas was het weer erg wisselend. Waardoor ik maar een uur op het strand hebben kunnen liggen. In de middag kreeg ik een berichtje van mijn vader. Mijn oma is gevallen en heeft haar heup gebroken. Afgelopen woensdag is ze geopereerd. Alles is goed gegaan, de volgende dag al meteen haar eerste stapjes gezet. Wat ben ik trots op u!

Vanaf afgelopen woensdag ( 24 september) was mijn stagebegeleidster naar Benidorm. Hiervoor had ik deze 3dagen de leiding over het animatie team. Alles is erg goed gegaan, een mooi compliment gekregen dus dat kan ik zeker in mijn zak stoppen!

De vermoeidheid blijft helaas, deze week heb ik mijn voor de eerste keer verslapen. In al mijn pauze probeer ik te slapen. Zo ook om mijn lichaam tot rust te houden. De laatste weken zijn immers het zwaarste.
Als het weer mee zit zal ik morgen naar het attractiepark Port Avontura gaan, dit zal een leuke dag worden! We gaan met het showteam en met de overige entertainers.

Dikke kus,
Lisan

  • 28 September 2014 - 00:04

    Loes Beukman:

    Toppie hoor, nog een paar weekjes en dan weer lekker thuis. Oma wil je dan graag knuffelen

  • 29 September 2014 - 18:29

    Helma Lieshout:

    Hoi lLisan. Het is nog even door bijten deze dagen,eins is in zicht. Veel plezier in het pretpark en tot horens.

    Dikke kus van je tante Helma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 6967

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: