Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Salou, Spanje van Lisan Beukman - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Blijf op de hoogte en volg Lisan

29 April 2014 | Spanje, Salou

Wat moet ik dan toch schrijven voor de eerste keer, veel spannende dingen heb ik dan natuurlijk nog niet meegemaakt.
Vanmorgen heb ik afscheid genomen van mijn familie en vrienden. Het viel helaas wat zwaarder dan ik in werkelijk had gedacht..
Uiteindelijk ben ik toch door de douane gegaan met veel tranen op mijn gezicht. Even rustig gezeten en op mezelf gekomen en toen hup naar me vliegtuig.
Wachtend op mijn vliegtuig vraagt een meneer aan mij, ben je helemaal alleen? Mijn antwoord was daar natuurlijk ja op. Na wat vragen stellen heen en weer vond hij het ontzettend dapper van mij dat ik deze droom in vervulling ging maken.
Gelukkig ging mijn vlucht ontzettend snel en landde ik al snel in Barcelona, wachtend op mijn koffer kwam de meneer weer naar mij toegelopen genaamd Frank, en wenste mij het allerbeste. Heb zijn mobiele telefoon nummer gekregen want als er wat was hij zat in Barcelona.
Even goed zoeken waar ik heen moest want dat was nog wel even wat, zat ik dan uiteindelijk in de bus naar Salou.
Mijn stage begeleidster Daniella kwam mij ophalen vanaf de bushalte, even snel rondgekeken naar mijn hotel. Heel veel informatie meteen gekregen maar dat mag ze nog wel een paar keer zeggen want ben de helft alweer vergeten haha!
Waar zou ik dan gaan slapen? We gingen door naar mijn appartement, het ziet er goed uit maar zal nog wel even wennen zijn hoor! Helaas heb ik geen Wi-Fi in mijn appartement dus daar zal ik nog een oplossing voor moeten vinden. Dus dat wordt een wandeling maken naar mijn hotel en daar alles gaan updaten!
Morgen 30-04-2014 zal ik veel informatie krijgen en veel nieuwe mensen ontmoeten. ( er komt morgen een Nederlands meisje aan die bij mij in het team zit).
Ik hoef pas donderdag te beginnen, dus vanavond lekker rustig aan en de buurt denk ik maar verkennen!



Dikke kus,

Lisan

  • 29 April 2014 - 21:32

    Marian Dekker:

    Het avontuur is begonnen! Veel plezier!

  • 29 April 2014 - 22:08

    Tanja Beukman:

    Wat goed om te horen dat je veilig aan bent gekomen! Trots op je dat je deze stap gezet hebt. Heel veel succes morgen met het verkennen van Salou !

  • 29 April 2014 - 22:19

    Loes Beukman:

    Nog 1 dag bijkomen, heel veel succes. Ben trots op je

  • 29 April 2014 - 22:21

    Marloes:

    Hey Bikkel-beukie!

    Heel veel plezier in Salou! Geniet er van!!!

    XX Marloes

  • 30 April 2014 - 01:25

    Coos Beukman:

    Hoi Lisan. Bedankt voor je sms-jes vandaag. Kon ik je toch nog een beetje volgen tijdens mijn werk. Ik ben blij dat je eerste indruk leuk is. Neem vandaag (30 april lekker de tijd om je eigen een beetje wegwijs te maken. Maar vooral, geniet er van!!! Na de zware dag van afscheid, komen je alleen maar leuke dingen je tegemoet.
    Ik hoop dat je het volhoud om deze site regelmatig te vullen. Ik kijk er in elk geval naar uit. Groetjes en tot snel horens via Skipe of op welke manier dan ook .Love you!!!!!!

  • 01 Mei 2014 - 08:50

    Maaike Krol:

    Hoi lisan, fijn dat je goed bent aangekomen. Hier is het bagger weer dus wat dat betreft zit je goed. Ik hoop dat je snel je plekje gaat vinden en dat je gaat genieten. Dikke kus van de krolletjes x.

  • 01 Mei 2014 - 21:32

    Jerine:

    Ik ben super trots op je! Leuk dat er al zo snel een meisje bij is gekomen nu ben je niet alleen! Ik blijf je volgen hoor!

  • 04 Mei 2014 - 21:54

    Helma Lieshout:

    Leuk Verslag Lisan. Succes daar en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 6963

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 15 Oktober 2014

Stage lopen in Spanje

Landen bezocht: